Rabu, Jun 08, 2011

Musafir ke Canada



Off....to Canada....
Fly by Emirates jam 0200 8June2010 at KLIA
Transit kt Dubai dlu sblm ke Toronto, Canada
Ada conference di Toronto
Dapat peluang present paper
So akan berada di Canada selama 10 hari
So exciting!

.
.
.
.
.
.

Itulah mungkin agaknya status aku hosmet aku skrg ni.

Dh smpai Dubai kot ms ni
Smlm p anta dia p KLIA (aku p anta ja, bukan ikut naik flight skali,hhuhu)
Flight dia jam 2pagi
Jam 11.30pm kami dh smpai KLIA, round2 dlm terminal, tgk kapatebang, amk2 gambar. Tak rmai pn org. 12.30am baru bertolak pulang. Aku p anta dia kt KLIA ja...kalaulah blh anta smpai Canada kn best,hihihi...

Kapal Terbang...itu keterujaanku dari dulu...
Yang terbang tinggi2 ni, di awan biru nun jauh di sana...

Sudahnya pagi ni hosmet kejut..."hr ni xp kerja ka?"
Ingatkn dh smpai Canada, rupanya hr ni kerja!




p/s: nak daun maple...





2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kak af..saya br excited baca..rupenyer orang lain..sob2..pjah chan

Aff berkata...

hihihi...saje tls camtu, akk nk berangan, bestnye~hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...