Rabu, Mei 13, 2009

Dan sebenarnya...

Dia...seperti membuatkan aku bernafas dlm air...
Dia...seperti menjadikan hari2ku mendung...
Dia...seperti mencetuskan guruh dlm hari2ku

Sedih...tp xmampu nk menangis
Geram...tp xmampu nk marah
Mendung...tp xde tanda2 nk cerah
Curious...tp segan nk tnya (or ego?)
Cemburu...tp siapa aku
Segan...tp aku perlu berani

Rasa mahu escape dr semua ni...
Jiwa kacau?
Masih blh bertahan...
Masih blh bersabar...
Kadang2 mmg perlukan tekanan sebegini...
Sbg booster...
Sbg guidance...

Tapi...
Aku sebenarnya...
Takut mahu hadapi kenyataan...
Namun...
Teruskan usaha...
Jgn berputus asa...
Hanya Allah tpt bergantung...
Dan DIA memberi aku kekuatan...
Terima Kasih Tuhan

2 ulasan:

Asma’ AB berkata...

hoho.. kakak! tak pena nampak se emosi mcm ni.. hehe! yoshy! don't ever fall!

Aff berkata...

hehe...skali skale layan blues...
hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...