Rabu, Mei 27, 2009

Dan blues...

1) Maaf buat teman2...krn semalam dan 2 hr yg lps aku hny bisa mendiamkn diri. Terasa tidak mampu utk tersenyum, tidak mampu utk bersuara, tidak mampu utk bernafas (~seperti bernafas dlm air~). Maka maaf krn x bisa melayan sebarang pertanyaan dan notis yg diterima. Dan terima kasih krn bertanya, juga pd info yg diberi.

2) Maaf juga krn shout YM yg sebegitu... agak menakutkn, x berani nk kacau (kata Sara), hehehe... Mmg sengaja krn mahu menyiapkn segala tugasan yg diberi supaya blh ke peringkat seterusnya...

3) Hari ini berharap dapat proceed, tp hr ini saja sudah 3-4 kali jmpa sv, asyik salah sj maka perlu diperbetulkan. Sentuhan terakhir, berharap moga kali ini tiada lg silap. Menunggu sv kembali dari...(no idea), mahu kerjaku disemak lagi agar aku blh melangkah ke next step. Berharap aku tidak lg sesat di peringkat seterusnya, susah mahu cr jalan keluar.

4) Sudah 2 kali mencongakkn dr d luar blk sv, namun tiada tnda2 kehadiranku disambut. Ke mana beliau... ktanya td “I c u aftr lunch”. Agaknya ini kali ke brape aku jmpa beliau? Tecongak2 sndri... ICU?

5) Kalau tidak selesai hr ini, maka tidak dpt berharap esk tugasan baru dpt dilaksanakn (~aku berhenti berharap...dan menunggu dtg gelap~)

6) Melayan kertas, penyu, ribut petir, bertuah, contradanza... hilangkn awan gelap yg mula menguasai diri...

Berharap masa berhenti...sekejap puuunnn jadi...but impossible

4 ulasan:

sOo_ARe berkata...

saba ye afzan..
ada kemanisan dsebalik kepahitan..=)

**cam knal jek lg ni..hehe

yatiHanuni berkata...

akak...

dun be sad...
jgn stress ye.....

v(^_^) luv u~~~~

rOck berkata...

yup...rilek2 la...sy pun penat da turun nek jabatn nak mintak data...tp smggu bejalan cam gtu je tanpa sebarang kelulusan..sume data adalah SULIT..hmm..camne..sabar jer....mkn pun xselera..smpai umah..makan..hahaha..kesimpulan nya...ikotla pesanan penaja...jgn terlalu berduka..nnt muka x lawa..hahak..(blei x statement ni?haha)

ifatjjang berkata...

hidup x slalu indah k.af~huu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...