Jumaat, Januari 16, 2009

Bedtime Story


Beberapa jam sblm masuk 16 January 2009 aku terpaku kt meja study aku, mentelaah subjek Vector Analysis (hehe, ayat BM betol!)…Esok aku ada quiz VA, and aku xstudy ape pn…Siang td aku kuar ngan ifat, asma’ n hasni, window shopping kt ECM. Name je nk wndw shpg tp aku n ifat punyela hbs duet borong sushi kt care4, hoho…bnyk betol ktorg bli! And disebabkn penat bejalan n makan sushi yg bnyk tu, bnyk kali gak la aku tersengguk tahan ngantok time study VA mlm tu. Nk ilangkn ngantok aku layan la Cik Raent yg dr td duk gelak kt aku kot tgk aku beberapa kali tesembam ats meja,kui3… Aku main2 ngan die, besihkn balang die, tukar air, sampai telompat2 Cik Raent suka sgt!hoho… Pastu aku sambung study blk… tp mn nk masuk dlm kpala bl dh ngantok… aku dh surrender, esk quiz aku jwb je la mn yg aku tau, tp aku yakin blh coz ni la satu2nye subjk yg aku study sejak bukak sem ni,hehe… nk wat camne, hr2 sir bg hwk, sampai aku jd addicted…hoho…By 12am dgn bukaan mata 50% je, dan dgn kecondongan bdn 90 degree, aku dikejutkan dgn getaran hset2 aku yg sengaja aku silentkn, konon nk study n tido jap tanpa ganguan…hehe… tp aku dh tau aku mungkin aku akn diganggu mlm ni, hehe…bertubi2 msj masuk memenuhi inbox aku…why? Coz….IT’S MY BIRTHDAY!!!hehehe… Thank u my friends 4 all the wishes, sampai ade yg x igt umur aku,kah3…do I look younger?hehe…=P

-antique4f.blogspot-


16 January 2009…aku xkn lupa tarikh istimewa ni… Malam tu aku terharu sgt2, happy sgt2, xtau nk ckp ape, semua perasaan bersatu menjadi satu dan x terlafaz oleh kata2… Teman2 Belahan Jiwa tersayang berikn aku suatu kejutan yg terindah! Hadirnya asma’, ifat, yati, rock, sulha, and aini ke blk aku lewat malam tu membuatkan aku cukup terharu, gembira xterkata! Kelu lidah aku tatkala mereka datang beramai2 membawa sebiji kek kegemaran kami, disertai ucapan Selamat Hari Lahir, Allah Selamatkn Kamu… ditujukn khas utk aku…terharu sgt2...isk2… Terima kasih Asma’, Ifat, Sulha, Rock, Yati, Aini! Terima kasih x terhingga! Thanx 4 d thought, thanx 4 d wish, thanx 4 everythings! I love u all! Compared to all d presents that I’ve got, all of you are the MOST PRECIOUS GIFT I ever had! Love you very much!muahh! And x lupa juga my mom, dad, 2 sisters tersayang, k.ngah and bie, teman2 roomates aku,timah and zati, teman2 classmates aku semua, teman2 yg jauh di mata dekat di hati, thanx 4 d thought, thanx 4 d wish! Love you all! Life is beautiful…=)

-antique4f.blogspot-


3 ulasan:

Asma’ AB berkata...

sayang kakak!!! muchas muah~ ngee

scOotBerry berkata...

selamat hari jadi kak af..
hikhik~

Tanpa Nama berkata...

camat ari jadi....hehehehehe.nak gak kek tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...