Khamis, Januari 22, 2009

Stay Here...


Wah3!Cik Yati dh balik rupenye!blh aku xperasan yg die tulis dh smpai kt indera kayangan... dlm kpla aku duk pk indera mahkota,kt cni la...hampeh...Xsaba nk cti!!!yea2!Td alia dtg blk mtk aku tlg jagekn ikan die cuti ni,hehe...intan pn sme,msj aku mtk tlg aku jgekn ikan die gak,heheh... Boleh2, ade kwn baru la nmpknye Si Raent aku cti ni, mesti die hepi bangat tu! Cti ni aku di sini...=( Anyway, slmt bercuti buat semua, blk rmh rajin2 la tlg mak ayah...

(p/s : Alia, Intan...Tp kalo akk tlh memberikn jagaan yg sebaiknye, and kalo ada yg xpnjg umur di bwh jagaan akk...akk x bertanggungjwb yeh,hehe)

1 ulasan:

yatiHanuni berkata...

hek3x...
kakaf!!
yati kat INDERA KAYANGAN laaa.... bukan INDERA MAHKOTA....

kih kih kih......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...