Rabu, Januari 14, 2009

Life is...


Pantasnya masa berlalu… dan dalam masa sehari bnyk perkara blh berlaku… semalam Cik Nint aku dah pergi, tinggalkan aku, tinggalkan Cik Raent. Pagi tu aku tgk ok je, tp bl aku blk kls ptg tu aku x nmpk Cik Nint, aku tercari2 gak, tp x nmpk pn… aku igt die nyorok dr aku… aku tnya Cik Raent tp die xckp ape2, senyap je… cam serba salah nk ckp, tp x diam duduk, ke sana ke mari… aku igt xde pape la dh Cik Raent tu mmg slalu cam tu… tp aku musykil gak, takkan die nyorok dr aku… geram gak aku bl tnya Cik Raent die blh buat tak tau je padahal seharian due2 tu duk kt blk je, bukannye g mane2 pn, bukannye buat ape pn… Aku pn try la cari lg, last2 aku nmpk Cik Nint senyap je kt satu sudut tu, patutla x nmpk td, terlindung rupenye… aku panggil die xjwb, respond pn x… aku cuit2 bdn die, tp... waaa, tidakkkk, Cik Nint aku pergi, dh xde, isk… aku msj adk aku bgtau bad news ni… die pn turut sedey, isk2…Sian Cik Raent, die dh xde kwn… Harap2 Cik Raent aku ni dapat la bertahan lama skt… yang aku tau jenis ni mmg x idup lame… yang Ifat n Asma’ punye dh xde… Ifat lagi la, baru je bli, ptg tu dah mati, 2 ekor kot. Yg Asma’ nye pn dh xde, 3 eko, skrg ni tgl seko je… huhu... =(


-antique4f.blogspot-


4 ulasan:

Asma’ AB berkata...

sang Mentari which is the last one yang survive oso follow her friends the day after.. so, skarang ni, all my friends dalam bilik dah tak ada.. n i just have thier special balang yang sangat mahal dibeli di parkson.. sob2.. akak, i've linked ur new blog.. kalau deorang tak perasan tu tak tahulah kan.. so, it is still considered as secret right? ;p but not for those who miss ur writing!

Aff berkata...

wah, i got ur writing here...tq so much,hehe..isk2,sang mentari pn dh ikut jejak her frnds ke?so sad...next time if i go there i'll buy u new 1,ok=)

Tanpa Nama berkata...

wah2..cam kenal jer gamba tu..

scOotBerry berkata...

kak af..
intan punye still ade lg..
doakan mereka smua idup lame k..
hikhik~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...