Khamis, Ogos 04, 2011

Terima kasih Tuhan



4 August 2011
12:02 pm
Aku terima berita gembira
Berita yg ditunggu tp tak disangka.

Alhamdulillah!
Terima kasih Tuhan!
Rezeki Ramadhan!
Rezeki yg tak disangka2.
Sujud syukur padaMu Tuhan,
ats nikmat yg selalu Kau kurniakn...

Kadang aku malu,
padaMu dan pada diri,
bl sykur tak selalu,
sedangkan nikmat tak pernah putus Kau beri,
bl kdg kala tak mudah bg org lain,
sedangkan Kau tak susahkan bagiku...

Layakkah aku nikmati,
segala kurnia yg Kau beri,
sedangkan diri tak selalu diuji,
aku malu pd diri sendiri...

Tuhan,
jgn jadikan nikmat yg Kau beri
istidraj bg diri ini...

Dalam diam aku takut dan gentar.




2 ulasan:

sifaza berkata...

ehem ehem..berita ape tuh??

Aff berkata...

tak leh cite lg, xda hitam putih lg, yg pasti agreement,hee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...