Selasa, Oktober 05, 2010

Cerita tentang konvo


Cerita tentang konvo...alhamdulillah everything goes well, tp terkilan sbb xsmpat amk gmbr dgn semua BJ, xsmpat amk gmbr dgn kawan2 CTS ramai2, gmbr dgn family pn xbnyk.


Tp as long as mereka2 yg aku sayang dan sayang akan aku ada di sisi sudah cukup membuatkan hariku bahagia dan indah sekali!


Semua ahli keluarga aku dtg kecuali yg form 5, duk asrama, nk SPM thn ni, jd xleh amk cuti sdn bhd smata2 nk tgk kakak konvo. Tp adik2 yg lain xpe sbb xde exam besar, heheh. Atuk aku pn datang, sayang tokki! Lepas selesai mjlis konvo ada lunch dgn VIP & parents skali, hihik.

Tp yg xbestnye abis je lunch kuar2 tu kawan2 ramai dh hilang jejak,huhu... Xsempat amk gmbr ramai2.


Tp yg bestnye ada surprise! ^^
Terima kasih kerana datang! Oh, mmg xsangka kamu akn datang, sanggup berkejar dr jauh semata2 mahu meraikan hari bersejarahku. Walau xlama tp aku sgt2 menghargainya!
*Terima kasih awak ^^ *

~Hari yg penuh warna-warni~

...THANK YOU ALLAH...

1 ulasan:

i'm_yours berkata...

u r welcome

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...