Ahad, Oktober 17, 2010

Andai ini suratan


Tuhan...
Kuatkan aku
Lindungi aku dari putus asa

Apapun keputusan yg telah aku ambil, insyaALLAH mohon agar itulah yang terbaik yg Tuhan telah tetapkan, bukan utk aku seorg, tapi utk parents, family, dan juga masa depan aku.

Keputusan yg aku ambil bukan sekadar lahir dari akal yg fikirnya rasional, tapi juga dari bicara pada diri, gerak hati dan naluri seorang ibu, harapan seorang ayah, perbincangan bersama, dan pertimbangan yang sewajarnya.

Petunjuk dari Dia, datang dalam pelbagai cara.
Mungkin bukan terus pada aku disingkapkan jalan hidupku.
Hanya yakin pada Dia, segala yang berlaku adalah yang terbaik yang telah Dia aturkan buat hamba-hambaNya.

Bila orang2 yang aku sayang bahagia, aku turut merasa bahagianya.



* I LOVE YOU, MY MA...REALLY LOVE YOU...MAHU DIRIMU SENTIASA DI SISIKU...KERANAMU DUNIAKU...

p/s: terima kasih

2 ulasan:

Mr_Tanpa_Nama berkata...

jgn sesekali menyesali atau meratapi atas segala keputusan mu wahai sang puteri..kerna di sebalik setiap keputusan terselit nikmat yang tidak terhingga dari-Nya..tidak semua yang kita idamkan menjadi kenyataan..i wish u hv choosen the best choice..

Aff berkata...

Mr_Tanpa_Nama :

Insyaallah,akan terima setiap apa yg tlh ditentukanNya dgn seikhlas hati.

Terima kasih..

*blogwalking?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...