Isnin, Jun 01, 2009

Thanx 4 ur cooperation..


Hmmmm…

Tiada kata yg dpt kulafazkn…

Hr ni bekerja dgn bersungguh2nye…

Betul2 memerah keringat…

Ke hulu, ke hilir, utara, selatan, timur, barat, atas, bwh, dpn, blkg, dalam, luar…

Setiap ceruk kujelajahi…

Mgu ni dh mula distribute survey (sbnrnye dh stst last Friday hr tu). Maka stp pg & ptg bdk praktkl ini berjln2 mencari respondents2 utk surveynya itu. 3 bangunan di jelajahi, bertingkat2 tangga dinaiki, bersimpang2 jln dilewati, berkali2 pintu diketuk, berkali2 pintu x dbuka, berbilang2 bangsa disapa, berbagai2 ragam ditemui, berbakul2 soalan dihujani, berbahasa2 mulut berbicara… (nmpknye inilah rutin bdk ini spjg mgu ni…)

Alhamdulillah, hr ni dipermudahkan tuhan kerjaku. Pg2 td ke jabatan biology dulu, mencari respondent2 terpilih di sana. Syukur dipertemukn 2 insan ini, mereka lah yg menolongku… menunjukkn arah, menghubungi & menemukn aku dgn mrk yg kucari, membawaku menjelajah stp tingkat, bak kt aku hnya menuruti… terima ksh x terhingga, tp esk aku akn dtg lg krn msh ada yg blum aku temui, heeee…

Petangnye, aku melilau lg, kali ni ditemani Sham, studnt LI dr UMS. Katanya mahu mengikutiku krn bosan di lab sja. Maka ptg itu brjlnlah aku bersamanya. Ops, lupa plak, nama penuhye Shamala a/p…., a kind Indian girl, I just call her Sham, hehe…

Cukup dulu utk hr ni. Sudah penat berjln, smbung esk pulak. Esk akn melalui tmpt2 yg sma lg… Walopn penat, segan, namun ttp gembira bl mdpt krjsama walopn x spenuhnya. Hmm, rs mau dmam pula...


2 ulasan:

Asma’ AB berkata...

kakak!! wat survey ape tu?

rOck berkata...

aja aja fighting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...