Ahad, Jun 21, 2009

I wish...

Alangkah bagus kalau...
.
.
.
Dapat makan durian!
Oh, sedapnye buah berduri itu...
Want to eat it!
Smigu ni kt INSPEM ade je bau durian. Sape la yg bw p tmpt keje.. ish3... Photobucket

Teringat time kecik2 dlu...
Bila tiba musim durian bertmbahla aktvt aku ngn adik aku. Bl pokok durian mula berbunga kutip bunga2 durian yg gugur buat kalungan. Bl dh mula nk bebuah kutip pulak buah durian yg kecik2 yg gugur wat men. Bl nmpk buah yg dh besar x sabar tgu beliau luruh ke bumi. Bl tiba mlm hr pantang dengar bunyi benda jatuh, mulalah x nyenyak tdo. Bgn pagi2 mulalah terhendap2 bwh pokok durian, edisi siasat (007). Slalunye kalo rumput basah aku suh k.ngah je siasat, aku tgu kt tpt xde rumput, bagi arahan skt2 (krn aku kakak,hihihi). Bkn ape sbnrnye, takot pacat...eeeiii...(pacatofobia)

Bl dpt jumpa durian tersangatlah hepi! Bw blk mtk abah belah. Makan durian yg tanam sendiri sama2, mmg nikmat....! Plg best part berebut la, (ni la nikmatnye, hihihi) nk isi yg cantek2, yg ade sebijik je dlm kelopak dia (kelopak?). Men cop2 dpn mknan, maunye x kn sound ngn abah. Satu lg part best, minum air lam kulit durian! Petua org dlu2 kalo nk elakn badan panas pas mkn durian. Ape taknye,blh demam maunye mkn durian bnyk2 sbb panas. Tapi aku dh pro, hohoho...=P
*nk mkn durian...
*upm bnyk pokok durian,ni yg rs nk buat... Photobucket
pastu blh... Photobucket

4 ulasan:

scOotBerry berkata...

nk durian jugeeeeeeeeeee~!!!

Aff berkata...

jom intan,akk n ifat mengidam nk mkn durian neh,hehe

dodonut berkata...

haha..br kelmarin mkn doyan..smlm g upm lalu inspem..ingat kt korg lak..

Aff berkata...

ptg td dh dapat mkn durian!ifat bw dr rumah,TQ ifat!hohoho...misssion accomplish!
to intan:hehehe...(~_^)
to dayah:singgah la mlawat ktorg kt cni,hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...