Rabu, Jun 17, 2009

Terima Kasih...


2hr lepas aku dpt msj dr dia…

Dia send msj: Selamat Hari Jadi! Nikmati 7 hari PERCUMA pnggln/SMS ke no 8pax. Cuma jawab BDAY YA sblm trkh lahir anda. Pastikan akaun anda aktf & 8pax telah diaktifkan.

Aku reply: BDAY YA (dlm hati: terkejut! blh lak aku lupa ade bonus hr jadi!hehe)

Dia reply blk: Bonus Hari Jadi: Terima Kasih! Nantikn ganjaran 7 hari PERCUMA pnggln/SMS ke no 8pax stlh anda menerima mesej bonus pd hr jadi anda.

Aku reply dlm hati: Terima ksh awak! Hehe,sy xleh nk reply msj ni, kang sy reply awk igt sy xbetol plak…hoho

Maka mulai esk, slma smingu aku…

.

.

.

BOLEH CALL FREE!Hehe..Bagus betul! dh la krdt tgh sesak, nk msj pnjg2 keypad hset rosak,nyusah nk type msj…wuuu…

*p/s: errr…yati…errr…errr…errr…


6 ulasan:

scOotBerry berkata...

sile beli npOn baru okayh!

yatiHanuni berkata...

so... akak takkan lupekan yati sampai bile2 kan...
heheheheheh~~~

Aff berkata...

intan: hoh,tercabar rasa hati,tgu la intan,tgk la sem dpn akk....
.
.
.
wuuu~

yati: mmg xkn lupe!hehe...TQ so much yati!muah2...(~_=)

Muhd Aizuddin Ali berkata...

oh, sama ngan YT eh?

sifaza berkata...

haha...hepi birthday yati! sengaja ucap kat sini.hoho~~

jgn lupa baca blog yg aq 'recommend' tu tau.

tinggalkan komen byk2 skali yer... ;p

Aff berkata...

hehehe...ye,hepi besday to yati!
sila bg ucapan kt dia...hehe
.
.
.
TQ to yati,for Upax, hihihik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...