Khamis, Februari 05, 2009

Vector Analysis

Vector Analysis…start kls hr slase yg lps xde calculation, tp kn drawing la pulak dh. Dh la function 3D, jenuh gak la nk melukis. Rase cam budak KAED pn ade. And smlm for 8 questions of homework yg hr slase tu aku amk masa lbk kurg 3 jam lbh nk siapkn. Tu pn 2 soalan aku x wat, ssh nk lukis. Aku xdpt nk imagine camne nk buat. Huhu… VA…VA…VA… bnyk hwk, evry week nk kn submit… best pulak Advance Analysis yg aku amk sem lps, biarpn terlalu abstract n bnyk proving, at least xbnyk keje… huuu…


ni la antara drawing aku mlm td...entah betol entah tak...huu

4 ulasan:

aini syahida berkata...

cantik la tu drawing kak af..bleh msk art gallery tau..hihi..

Aff berkata...

hehe...tu percubaan yg kali ke bape ntah br jadi,aftr siap drawing jgn ckp la meja akk, penuh ngan habuk pemadam!hohoho=p

Aff berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
sOo_ARe berkata...

xpe.xpe.
janji ada tanda kesungguhan disitu
hehe!
chaiyok afzan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...