Selasa, Februari 24, 2009

VA lagi...

I just got my midterm, Vector Analysis! so dissappointed!huhu...i lost my 10 marks just becoz of careless! CARELESS! if i really don't know then it's ok, but to know that the mistake was due to my own careless, argh...it really makes me feel veeeery bad, angry...kacau je my good mood of today...huuu...even dlm clz td sir tolak 5 marks for all of his VA students (except hizi) coz nobody can't answer his simple question...argh...geramnye! agaknye sbb ramai yg dpt jwb and sir sendiri said that we did quite well in the medterm...ape tak nye, tiap kali clz ade hwk, bnyk plak tu, submit evry week, bayangkn sampai habes ink pen aku, pemadam tgl separuh lg, pencil?kalo aku pakai pensel yg kn asah tu for sure dh pendek pensel tu...ibarat camtu la betapa bnyk hwk kami...tp aku xkesah pn, coz ...coz...coz i love this subjk, coz kalo xsiap hwk pn aku anta je, coz aku still blh releks lg dgn VA... hehe... aku tp xkn senang2 je nk tolak 5 marks, huhu...sir....please...we struggle for that...hmmmm...lalala~ VA~ lalala~ VA~

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...