Ahad, Februari 15, 2009

One Day...

Sepnjag hari ni aku date ngn Mr. FM…
Jarang2 dpt bersama,jd hr ni aku spent 1 hari ngan die, cuba utk memahaminye sedalam2nye…
Aku harap masih blom terlewat…
Walopn sblm2 ni evry week aku mmg jmpe die
Tp aku xpenah nk ambk tahu sgt psl die
Mungkin disebabkn aku bz ngan benda lain
Sampai terabaikn die…
Mmg salah aku pn…
Maka hri ni aku tebus blk silap aku
Aku peruntukkan 1 hari ni utknye
Memahami ape sebenarnye yg ingin die sampaikn
Namun aku masih xdpt faham sepenuhnye…puas aku fikir, renung…masih xdpt…
Asal la sush sgt nk paham die ni!geram betul!
rasa nk give up je!
…tapi nasib baik suka…
Jd walopn ada yg aku xphm
aku akn cuba utk fahaminye…
Sebelum quiz II next week
kalo xphm2 gak...
ish!aaaaa...ni nk nanges ni!
huuuuuuu...
…..Financial Mathematics…..



Aku dan FM...
Options, Futures, & Other Derivatives...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...