Rabu, Mac 21, 2012

SPM dulu2


Hari ni result SPM 2011 diumumkan.
Pengalaman aku amk result SPM beberapa tahun yg lps...errr aku igt2 lupa. Sbb xada kenangan manis utk diingat. Aku amk SPM tahun yg sama dgn adik aku. Pd hari keputusan SPM diumumkan, aku lambat sampai ke sekolah. Sbbnya parents aku kt result mst kuar tghr, p amk result adik dlu, jalan jem la dan macam lg la. Sampai2 sekolah je dh tghr, ramai org yg dh blk, cikgu pn dh penat menunggu yg tak datang2 lg amk result (termasuklah aku yg lambat). Jadi aku tak tahu brapa org yg dapat full A, satu je xdpat A, dua je xdpt A atau smua xdpt A, xtau siapa best student, xsmpat jmpa kawan2 semua, dewan dh lengang.

Bila amk result je, cikgu tnya knape lambat, bbrapa kali announce nama aku xmuncul2, bl smua org amk gmbr aku je xde. Nk kongsi kgembiraan mostly kawan2 dh balik. Cuaca pulak panas terik. Tiada keterujaan pn amk result SPM ms tu. *sigh* :'(

Yg terujanya lps amk result mak ayah bw g mkn kt restoran, raikan kami berdua walau bagaimanapn result SPM kami. :)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...