Rabu, Julai 20, 2011

Bacalah



Dari minggu lepas buku2 ni mula wujud ats meja aku kt opis.
Dua di ats tu novel omputeh, pjm yg Cik Aini {opismet} punya.
First time bc novel omputeh,err,hee...{xminat bc novel, kalo buku2 cam Chicken Soup ke, Smallville ke, Men are frm Mars Women frm Venus ke mmg aku ada dan baca la}
Best jugak bc novel omputeh ni, cam tgk muvi omputeh, cepat, straight to d point dan xmeleret2. Tp tu br bc satu je yg warna biru tu, yg kuning xsempat bc lg.

Keajaiban Penciptaan Makhluk tu pjm yg K. Jiha {opismet} punye.
Pun xabes lg, baru bc separuh.
Yg bwh lg tu aku br beli, Soal Jwb Remeh Temeh Ttg Solat yg Anda Malu Bertanya.
Mula2 bc yg hosmet aku pnye tp sbb buku tu best aku pn p la cari kt kdai buku, lg puas hati sbb blh conteng2 kalau buku sendiri. Tp tu pn xhbs baca lg, bari separuh.

Dan tiga buku yg di bwh tu, ades!
Asal buka je buku tu mata layu.
Nak habiskan 1 page pn berjam2. Lama tersadai ats buku @_@.
Yg Probability tu buku ms degree dulu, bc nk recall blk yg dh blajar, lupa plak dh skrg ni, alahai...
Yg dua kt bwh tu buku Design, pjm yg K. Jiha pnye jugak. {mls nk jln p library, p blk sbelah ja pjm dgn K. Jiha kan senang dan cepat,heh}

Nak kn study Experimental Design tu, ms degree dlu xda amk subjk tu.
Next week nk p workshop dia.
Nasib baik Hani {opismet} ada, blh tlg ajar aku.
Hani bijak dan rajin, kagum aku.
Nasib baik buku hijau yg bwh skali tu senang nk paham.
Xde la aku terkapai2 nk andesten.

Tp tau2 je la, bila nk bc buku2 ilmiah camtu mulala kena kacau dgn makhluk2 halus tu, sedap2 je setan2 tu bergayut kt klopak mata, kipas2 bulu mata suh kt ngantok. Jahat betol. Kalau bukak muka buku xda pulak nk kacau. Haissshh!
Tunggu la bulan pose nt br padan muka korang kotan kn ikat kn rantai, xleh nk kacau org lagi dah! Huh.





Mari sambung stadi balik.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...