Jumaat, Jun 11, 2010

Cerita tentang lima itu...

Inilah...senarai nama yang menjadi tanda tanya teman2 sejak di"tag" oleh cik timah di FB 2 hr lepas bersama ungkapan "tanpamu tiada aku di sini". Lantaran tiada yang menjawab untuk apakah gerangan nama2 tersebut maka muncul pula pelbagai spekulasi. Kenapa dengan lima nama ini??? Ada rasa segan untuk aku jelaskan. Bukan tidak mahu berkongsi berita gembira ini. Tapi tidak mahu disalah anggap.

Mohon izin teman2 utk aku jelaskan. Bukan mahu mengharap kata puji apatah lg berbangga diri. Sekadar berkongsi khabar gembira kerana ia untuk kamu jua. Tanpamu tiada kami di sini.

Inilah surat yang menjelaskan segalanya. Semalam baru kuterima. Hanya kata syukur dan puji padaNya tanpa henti mampu kupanjatkan. Dari pihak universiti.

Dari lima senarai ini hanya seorang yang akn dipilih, dr setiap kulliyyah. Untuk majlis konvokesyen ke-26 akn datang, oktober 2010 nanti.

Ingin aku ceritakan serba sedikit tentang mereka...

Fatmawati - Lebih mesra dgn panggilan Ifat. Salah seorg Belahan Jiwa (BJ) aku. Sangat fanatik dengan korea, especially SNSD. Sumber utama cerita, lagu, reality show, berita dan perkembangan semasa artis2 korea. Namun dia yang terbaik. Ranking pertama CGPA student BSMS!

Siti Fatimah - Vice President SCIENCESS sesi 2009/2010. Yang pertama aku kenal di matrik sebagai rumet di AC204 selama 2 tahun, dan terus menjadi rumetku hingga tamat degree. Fanatik dgn Harry Porter. Banyak membantu aku utk menjadi lbh baik. Akan menyambung masternya di IIUM tidak lama lg. She's the best!

Afifah Hanum & Nafisah Hanim - Pasangan kembar yang bijak! Adik kepada salah seorang senior BSMS yg juga top student, kakak cantik/bijak aku panggil sbb xtau namanya. Heheh.

Itu serba sedikit tentang mereka.

Buat semua BJ dan teman2ku,terima kasih tak terhingga aku ucapkan, kerana sentiasa di sisi saat susah dan senang. Kamu yang terbaik, anugerah terindah sepanjang masa! =)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...