Rabu, Februari 15, 2012

February


Last weekend kenduri Hirzie & Maisarah, kt De Palma Hotel kt Shah Alam. Both are classmate ms kt kt UIA dulu jd mjls knduri jd tpt reunion jgk.

So happy dpt jmpa kwn2, hilang stress. Tp ada brita yg x sdap didengar plk, tmbh stress lain. Haiss...dh pndai stress plk aku ni. Sbb dh dewasa kot, Lady Afzan.

Buat pasangan pengantin, smg berbahagia ke akhir hayat dunia akhirat, dikurnia zuriat yg soleh solehah, dan hidup dlm redha Allah selalu. Amiiinn. :)

Dah jd reunion plk. Sibuk bergambo je x igat pengantin tgh bersanding.

Balik knduri smpat lg hang out dgn Pijah, Sulha & Amy kt PKNS Shah Alam, usha2 baju pengantin, cuti mata, window shoping, beli mn yg patut. Sblm blk anta anak2 dara ni dulu kt Putrajaya, dan berjaya smpai rmh sblm magrib.

Esoknya date dgn Hani plk kt Mines. Nk sgt tgk Chronicle. Nasib baik Hani slalu free bl aku ajk. TQ Hani :)
Tp tak lama lg Hani dh nk fly ke UK smbung study...nt sape nk tmn aku jln2, nk sembang panjang2, nk rujuk study sini..berSkype je la kite nt Hani..huu..sedey la pulak rs.. :'(

Nasib baik semester dh nk buka, so weekend blh la g kelas! Yeay! :D
Buka sem ni kn study betul2, jgn stress2 lg. Sedikit kecewa dgn result sem lps. Should i stay in college? Hmmm...bertahanlah dulu.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

akak, apekah berita yang akak stress itu..hehehe..sem depan ajak saya k..tak pun meh bilik saya study dengan hebatnya..ngeh2..pjah chan

Aff berkata...

err..hehehe

nt akk dtg time pijah xde cls ye..dh dpt jadual ke?

JKD berkata...

ape la yg distressnye my dear..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...