Selasa, September 06, 2011

Putus asa


Ini kisah adik bongsu ku.
Namanya Iqbal, umurnya 6thn, bijak sekali mcm errr...heheh

Suatu hari dia cerita ttg kwn2 tadikanya.
Ada seorg kwnnya namanya Iman, baik, cantik, putih {bdk perempuan}.
Aku tnya Iqbal suka Iman ke? Dia jawab suka, smbil tersengih2 malu.
Ish2, bdk2 zaman skrg.

Suatu hari di hari raya.
Aku dan Iqbal.
Aku : Tak ajak Iman datang raya ke?
Iqbal : tak nak ajak pn..
Aku : awatnya tak ajak?
Iqbal : sbb Iman gaduh dgn Iqbal.
Aku : awat gaduh?
Iqbal : Iman la tak nk kwn dgn Iqbal (muka sedih)
Aku : Tp Iqbal kn suka Iman.
Iqbal : Tak, tak suka dah, putus dah
Aku : Hah! putus! Awatnya putus?
Iqbal : Tak tahu
Aku : Tak kn xtahu, kn Iman tu baik, comey...
Iqbal : Putus asa (muka selamba)
Aku : ........................ :))
(dlm hati: tau ke bdk ni putus asa tu apa)

Hohoho, bijak sekali jawapannya :))



3 ulasan:

Are-K berkata...

dan...sy sgt suka jawapn dia itu...=)

Aff berkata...

are-K:
Yea, terbaik :)

amy berkata...

sggh comel jwpn adik akk..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...