Jumaat, Julai 03, 2009

It's Last Day...INSPEM

Thursday (morning) – arahan dr pihak pengurusan, pengarah INSPEM nk tgk sume bdk LI present ape yg mrk buat masa LI kt majlis penutup LI esok. Majlis stat kol 10am. Tersentap jantungku, rasa seperti bernafas dlm air! Habeslah, nk present ape ni? Projek pn x siap lagi sbb result n output projek x dpt2 lg, nk siapkn report lagi nk anta kt SV., kt UPM, kn buat slide presentation lg…sempatkah? Huhuhu… Alhamdulillah, dipermudahkan Allah urusanku, dpt jugak result tghr tu, nk kn fahamkan la plak. Nasib baik ada dia, yg dilantik secara bertauliah oleh SV aku utk tlg aku solvekn problemku yg dia namakn “that data was very crazy”. Discussion dgn dia dan SV. SV nk aku present betul2 esk, in English, 10-15minit, aku yg 1st, siap guide aku lagi buat slide p.point. Fuh,ni mmg kn betul2 ni…igtkn simple2 je…

Friday – igtkn nk g INSPEM lewat skt hr ni, nk siapkn report. Tp tetiba SV call suh jmpa dia skrg jugak, terus kalut siap2kn diri. Habesla kalo dia tau aku kt blk lagi sbnrnye… slide ada kn betulkn, nasib baik ada masa lg, practice present skt2. Kol 10am majlis start. (ceewah, cam grand je bunyi)

First presenter – aku. Alhamdulillah, dh setel 1 thing biarpn masa mula2 nk present dh tersilap cakap tanpa aku sedar, nk present dlm BI tp mtk kebenaran nk speak malay, dh tu present x smpai 10 minit pn. Malu aku nk pndang SV. Dapat sijil tamat LI dr pihak INSPEM, hehehe…Petang- hantar repot, jmpa SV, jmpa dia, ucapkan bebanyak terima kasih. Ada rasa sedih, happy, takut, penat tp lega. Maka berakhir satu episode gelap. Fuuuhhh…ada rasa lega yg amat... sekian.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...