Ahad, April 12, 2009

Masih belum sempurna...

Oh final exam ku...bagaimanakah sem ni agaknye?time2 exam ni la rs nk buat itu la buat ini la...tp naseb baik la tgl 1 paper je lg, kalo x pasti hancus sem ni...mane taknye, awal2 exam hr tu nk jugak menghabiskn cite korea Hong Gil Dong tu, xsedar diri...asal lunch je mula la mengadap laptp pasang citer tu, pastu tebawak2 ke petang, studynye tak...asal x tgk citer main game, tu la sape suh pandai2 g buka game tu time2 exam ni, bl best terus nk men lagi, rosak2...ape nk jadi la...ish2...

Masih xsedar diri, semalam nk exam Vector Analysis, paper Dr Farukh pn sempat lg aku layan Sydney White malam sblm tu,padahal sume org giler2 study kot subj tu,ssh...huuu...ni pengaruh rumet aku cik timah & cik zati la ni,cr movie time2 exam,aku pn ikut skali la,hehe=P nk gak join sape suh,padan muka...hoho...sudahnye VA aku...???...hari ni lak paper OB...8 chapter kn baca,dah la langsung x baca OB sblm ni,maka malam td aku speed nk habiskn 4 chp n pagi ni 4 chp (sempat lg coz exam ptg), tp sudahnye aku mampu habeskan 2.5 chp je,terlena atas buku smpi ke pg,nasib baik bc ats katil,kalo tak mesti sakit badan tido kt meja, wahaha...tp bgn tido je rs nk nanges, 6.5 chp xsentuh lagi!maka pas subuh aku mulakn misi,sume chp tu mesti kn habis bc,kalo tak camne nk jwb exam ptg nt!waaa...tp bab menbaca ni kn berlapang dada,buka hati,freekn minda,baru rs smooth je bc,dan alhamdulillah dapat gak aku habeskn 6chp pg tu...fuuuhhh

Maka exam ptg td?hoho...tgl 1 paper je lg,gap 4hr...lalala~tp kalo dh habit stdy last minute,ssh gak nk stat stdy awl2 ni...hehe...

p/s: Bookfair 2009,17-30 april 2009,kt PWTC...jom!
p/s: Timah...huhu...xdpt g sme kali ni...


1 ulasan:

sifaza berkata...

aish...jgn slhkan aq ko tgk cd...cik afzan yg pandai...stakat va tu, mesti ko petik jari je,kan jwb exm...haha...dr awal sem asyik dok mengadap lathn VA tu je.musti hebat punye exm hri tu,kan..ngeh3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...